Showing posts with label games. Show all posts
Showing posts with label games. Show all posts

Jul 19, 2012

Saya Isteri Yang Suka Lawan Suami..sobs

Suami yang suka mulakan...so, saya mesti la tak nak kalah kan. Selalunya asyik dia jer menang..sekali sekala nak lawan gak. Tension!!!! Derhaka kah saya????


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Latest lawan game ni..dia dah level 100 saya baru level 61. Tapiiiii..dia dah main seminggu, tu pun kadang2 saya tolong mainkan beberapa level. Dan saya baru main 2 hari ;D





Psssttt..Korang suka tak lawan2 ngan husband? ;D





Published with Blogger-droid v2.0.6

Jun 20, 2011

Kami laki bini suka main ni..

Memang gila sampai boleh tahan duduk sejam layan Plants vs Zombies ni..






Lawan ngan hubby..dia dah level berapa ntah. Ker korang dah abis main game ni??
Best kan..ngehehe..

Hari ni balik lambat sikit..ni tengah tunggu kul 6, ada janji ngan seseorang. Ok la, cer la korang donlod game ni. Eh, jap..jap..ada 1 game lagi yang kami laki bini suka..ni ha..Wedding Dash ;).





Tapi Weddings Dash yang kitorang main bukan yang ini..yang baru, try donlod gambar tapi tk boleh..apa pun tak bleh..



Hujung minggu kalau anak2 korang dah tidur pastu tak tau nak buat apa, boleh la layan..eheheh (astaghfirullah..ada ka patut suruh orang buat benda tak berfaedah..) *Geleng kepala* ;D