Showing posts with label outing. Show all posts
Showing posts with label outing. Show all posts

Jun 17, 2010

I-City

Rasanya kan, semua kawan2 saya ada buat entry pasal jalan-jalan gi I-City kan :)

Saya pun dah pegi tawww :p .. walau pun duduk di shah alam tapi setelah sekian lama baru berkesempatan nk pegi, kesian kan..

Tak banyak amik gambar sebab bateri kamera kong..yg ada ni pun sememeh. Selalunya hannan kalau amik gambar dia akan fokus pada kamera tp disebabkan eksaited dengan lampu2 kt situ, kebanyakan gambar dia semua tgh tengok kt tempat lain. Geram betul!!!

Ni jer la gambar yg ada..(planning next time nk gi lagi)


May 11, 2009

Memboling di hujung minggu

Halluuuu...

Seperti yang dijanjikan, last saturday saya & beberapa orang rakan blog (ceh..macam ramai jer) gi main boling. Lokasi kejadian adalah di pusat boling One Utama dan masa kejadian adalah dalam kul 5.00p.m - 7.00 p.m

Sebelum terlupa, saya nak minta maaf kepada farah sebab buat dia tunggu lama. Actually sebelum memboling tu kitorg gi pot luck ex-officemate hubby. (Betul ni farah, tak tipu..kalau tak percaya tengok kat sini)

Ok la, untuk memendekkan cerita..mari la kita sama-sama menikmati pemandangan indah di sekitar kejadian.

Zassss....



Belum apa-apa lagi dah posing..haihhh...













Barisan pemain harapan negara..Farah,Darniza, mama HannanNuha &
yati




Candid

Wakil pihak lelaki..En Haris




Seorang lagi wakil pihak lelaki..En Zaf aka hubby pn yati




Anak dara yati & zaf merangkap ketua pasukan sorak pada hari tersebut..





Anak terunaku selaku pemain simpanan..bekap papa dia.




Individu2 penting di hari tersebut ..



Banyak lagi gambar tapi tak boleh la upload semua..hehehe



P/s: Seorang lagi individu penting di hari kejadian tidak mahu diambil gambarnya..namanya jugak dirahsiakan untuk tujuan keselamatan..

Sekian..

Jumpa di lain waktu ya kawan-kawanku..

Mmwuuuaahhh..

Owh yeps, cerita berkaitan kejadian ini boleh juga dibaca di sini dan sini

May 6, 2009

Yeay..

Thank you B..

Hari ni en hubby bagi $$$ untuk shopping, daku plan nak beli baju untuk nuha..sekarang kan musim panas, so kena la beli baju yang sesuai dipakai untuk musim panas.. =D

Jom kawan-kawan..kita g hantar duit kat mana-mana kedai yang patut..hehe

Apr 26, 2009

Wassap..wassap..i'm back!!

Akhirnya blogku ter'update' jugak..

Last week,macam yang aku bagitau..aku & family balik kampung. Alhamdulillah kenduri berjalan dengan lancar..syukur padaNya.

Tapi......yang paling tak best, aku lupa bawak kamera. Kamera adik aku pun tertinggal jua, huhu..jadinya gambar kejadian tidak dapat diupload.. (gambar semasa proses bercukur) Ada la tapi dalam kamera makcik aku..tak sempat nk transfer masuk laptop. Nanti-nanti kalau ada jodoh ada gambar tu..

Aku malas nak story panjang-panjang..nak upload gambar jer..boleh kan??!! hehe..Sila la hayati gambar-gambar yang tak seberapa ni..dan tolong jangan muntah darah ok..
Aku masuk semua sekali..gambar on the way balik kg, gambar di hari kejadian kenduri, gambar di nexus karambunai beach, gambar aku jumpa kawan lama aku & gambar gi kundasang..
Jangan marah haaa.. :D
Gambar amat la banyak,tapi ini sahaja yang termampu aku upload..

p/s: Sila jangan hairan kenapa gambar hannan tak banyak. Sekarang ni cukup susah nak ambik gambar dia. Sekian, harap maklum


Gambar di sekitar kediaman..










Nexus Karambunai Beach










Kundasang



Hannan bersama papa & atok























Outing ngan kawan lama