
Dah dekat sebulan..cincin kahwin saya hilang. :(
Tercicir dalam keta on the way nak gi ofis..masa tu cincin saya 'ikat' ngan jam. Sementara tunggu turn nak masuk tol tu saya pakai..entah macamana boleh terpelanting dan sampai sekarang ni saya tak jumpa.. Sedihnya.
Dah bagitau kat hubby..dia pun dah tolong cari dalam keta saya tapi tetap tak jumpa. Agak2 boleh tak bawak warranty card/sijil pembelian tu g claim kt Habib??? *boleh sangattt..boleh blahhhhh*..hwaaaa. Sayang sangat cincin tu. (sapa tak sayang cincin kawen kan..kan..kan..)
Nampak gayanya saya kena simpan duit untuk beli cincin baru la jawabnya. Erkk..tapi kalau minta kt hubby rasa2nya dia nak layan tak..hehehehe.
Ok la..nanti2 ada masa update lagi. Gila susah nak update sekarang ni..cerita ada banyak, tapi peluang susah nak dapat.
Ok..ok..jumpa lagi. Babai..
