rasanya itu la word paling sesuai utk discribe feeling aku 2 ari ni. Kengkawan aku (opismate) ramai yg kuar berkursus. Gi Pangkor, ada teambuilding..besh la diorg, at least buleh enjoy tinggalkan ofis 4 ari. Kalau aku tk pregnen mmg aku dh join diorg tu,bukan senang nk dpt offer kursus mcm ni..
Actually mata aku tgh berpinar2 & kepala aku tgh berpusing2 sbb dr pagi td asyik mengadap pc. Ari ni aku dgn bangganya berjaya siapkan agak banyak gak baucer klinik yg selama ni aku semak & sign..buat kerja yg lain dr tugas kita ni best jugak rupanya walaupun agak mencabar..tang nk load baucer kt dot matrix printer (biasa lar..first timer) Ok what..sekurang-kurangnya aku belajar buat kerja assistant aku tu.
Selama 2 ari ni aku lunch ngan kak mai..Smlm g pizza hut, try pizza baru, Japan + Italy. Ermm..not bad, aku prefer yg japan, sedap sikit dari yg italy. Mungkin yg italy tu x kena dgn selera aku sbb pedas sikit..aku kuren suka pedas2 ni. Pas lunch aku singgah Body Shop belikan perfume utk hubby (a set of EDT & hair n body wash)sbb perfume dia dh lama abis. Itu pun boleh tahan lama gila dia pakai, perfume hantaran kawen yg aku bg. Sambil2 tu aku beli sekali Body Scrub,Moringa. The smell is verrry the sweet..creamy gitu. Aku baru teringat dh lama aku tk bg gift utk hubby, birthday dia aritu pun aku tk bg apa2..(how terukss i am)Sedangkan dia pulak dh bg mcm2 kt aku, birthday aku yg lepas dia bg apple i-phone, raya baru ni pun pun dpt gift lg..jam guess. Segan pulak, wlupun dia tk kisah tp aku rasa cam tk adil la asyik dia jer yg belikan aku hadiah :p
New Pizza
Perfume for my beloved hubby
i-phone dr hubby..(dh nk usang :p)
Ari ni gi servey handbag..(handbag lagi????)tk beli punn..just usha2 dulu,tgk la besok kalau rasa berminat baru ingat nk beli. Ari ni mkn fast food lagik,g Secret Recipe beli Prawn Macarony with Cheese. Dari minggu lepas nk makan tp bila ajak hubby g SR giant shah alam not available la pulak. Alhamdulillah, tercapai jugak hasratku.
Thanks to u kak mai sbb sanggup layan selera ibu mengandung ni :)
Aku rasa di hujung2 kehamilan ni selera aku lain mcm, asyik nk makan sumthing yg creamy,cheesy, chocolaty,& benda2 manis. Risau jgk sbnrnya,takut effect pd bby..last week masa g check up pun doktor kt UMRA dh cakap this bby might be a bit bigger than hannan. Huhu..teringat betapa 'manis'nya bersalin :p
Apapun kwn2..pls doakan aku dipermudahkan semasa bersalin nanti..
Amiiinnnn...
No comments:
Post a Comment