Hahaha..tetiba jer tutup blog kan. Pastu ni buka balik..huhu.
Rasa cam kurang sopan jer tutup tanpa ada pemberitahuan kan.. Wahhh..bunyik cam bagusss jer..hihihi. Mungkin ada yang perasan masa nak melawat rumah saya tetiba minta pasewod kan. Ada gak yang kata jangan la berenti berblog nanti dunia dia sepi..huhuhu. Terharu rasanya bila dengar..thanks kak apai :')
Baiklah..saya ingin mengumumkan, blog saya akan bercuti buat sementara waktu atas sebab-sebab tertentu. Tambahan lagi ketiadaan bos ni memang meletihkan saya..mental dan fizikal. Balik pun dah jarang on time..kul 6 lebih baru terkedek-kedek nak punch card. Syukur rumah tak jauh mana so xde la ralat sangat. Tapi..tetap letih, pastu nak kena masak untuk dinner pulak kan. Cam tu la circle tiap hari... Alhamdulillah..
Ni sebab dah bosan (dan rindu jugak) maka blog ni berapdet. Insyaallah open dalam masa seminggu pastu cutiiiiiii. Owh yup, awal bulan depan saya akan bercuti..mungkin masa tu baru aktif semula.
Tapi..tapi..tapi..kalau ada masa terluang saya tetap akan ziarah blog kawan2. Dan kalau sempat ada la saya meninggalkan jejak.
Ok la, hubby, auni n nuha dah tidur. Saya nak tidurkan hannan dulu pastu baru menidurkn diri sendiri.. Dan beberapa malam tak cukup tidur gara2 menjaga anak yang tak sihat..pahala tu..
Luv u all..muahhh..
2 comments:
hahahaha sudi jugak kau dgr rintihan hatiku cheewahhhh.....takpe lah..kalau ada kepentingan, tutup jer la...nnt klu rindu2 akak terjah jer umah lia hahahaaa
xleh bc blog..kita leh borak2 di sinun kan ;)
Post a Comment