Apr 3, 2014

6 Tahun dan 11 Tahun..

Macam-macam yang dah tukar..sempena bulan Anniversary ke 6 blog ini..hehehe. Poyo jer kan. Url pun tukar sekali. Kalau followers (follower sangat!) tak dapat link ke blog ni nasib la kan..url dulu sekejap jer orang lain dah amik. Nak guna semula memang tak dapek la..huhuhu. So guna semula url lama..url masa mula2 blog ni wujud.

Ok itu yang dah 6 tahun..yang 11 tahunnya pulak..

11 tahun sudah bekerja makan gaji di M***.. Macam2 pengalaman, Alhamdulillah sempat merasa buat macam2 kerja jugak. Dan yang paling lama buat kerja kewangan/admin masa di HQ dulu..hampir bosan. Eh..memang bosan pun..buat kerja yang sama 5 tahun lebih. Dulu-dulu..masa di ofis lama (2003 - 2005) sempat proses loan, bg talk(talk?! unbelievable..mak sendiri pun macam tak percaya) dan buat kerja2 yang direct dengan usahawan.. dan sekarang dah masuk 3 tahun di branch.

Alhamdulillah..lagi menarik sebab tak buat 1 kerja jer..walau kadang2 sampai tak tahu nak dahulukan yang mana :'). Tapi enjoy buat semua kerja..walau ada sikit2 yang merimaskan macam 5S..haha.

Dah lama gak rasanya nak menaip tapi idea tak mari. Lagi 1, sekarang ni dah mula berjinak-jinak dengan Dayre (pulak)..hahaha. Satu-satu la woi. Blogsp*t pun tak menyempat nak update dah gatal2 join lain lak. Tapi errr Dayre best..sesuai untuk orang yang malas nak buat entry panjang2 macam saya ni.

Sapa ada Dayre meh I follow ;p

3 comments:

||alis|| said...

hi sis

lama dah nk sampai sini. seingat2 sy masa tu anak sis 3org (ke dua? hiks)

re-read blog sis since mmg follow :)

nice day sis! :)

SemuaTentangKita said...

Alis: hehe..tq singgah n drop komen. Skng ni blogging ikut mood :)

Unknown said...

tak de dayre sebab tak sempat la..ada fb dengan IG pun jarang2 jenguk..heheh